Dagens gästbloggare: En random biff

Hej CHMO's trogna bukar! Måste erkänna att jag är lite nervös över att göra ett inlägg på en så stor blogg som "bloggchristianmodincoolfettnajsomglol.blogg.se" faktiskt är. Man hör ju nästan på namnet att det är en riktigt storfräsare bland bloggar.

Detta får mig att tänka lite.. NAMN? Det är ju faktiskt sant att en persons namn säger mycket om personen. Henrik Lindh liksom? Det bara skriker ju stekare.. När jag hör "Henrik Lindh" tänker jag, tajta hockey-rumpor, gitarr-lir på hög nivå och bubbel i överflöd! Men samtidigt kan det vara missledande, man hör ju faktiskt inte på namnet att personen i fråga fördriver tiden med att skriva ointressanta statusuppdateringar på facebook och spelar hockey-bockey.. Men nog om det!!

På tal om dåliga bloggar - martinwillgert.blogg.se....

Det är en fruktansvärd blogg-hysteri just nu kan jag känna, många nya bloggar men väldigt lite bra läsning (undantag denna). Man kan ju bara hoppas att det snart kommer komma en tid då alla dessa nya bloggar läggs ner lika snabbt som de uppstod?!

HÖRS

Kommentarer
Postat av: von Tiltaqockmeister

Robin, chaaa? leget, för det é vel du ellerrr?

2010-03-24 @ 20:32:52
URL: http://stureplan.se
Postat av: von Tiltaqockmeister

Roooooobiiiiin??? Halla, ére Robin som skrivit här? Vi sågs ju på Riche's HBT-kväll ju? Jag hade vinylbrallor.?

2010-03-24 @ 20:46:10
URL: http://stureplan.se
Postat av: Christian m

Fan är du??

2010-03-24 @ 22:33:42
Postat av: christian m

horhenrik

2010-03-25 @ 10:26:02
Postat av: vadårå?

tjuriga eller? tror det är allfie som gästbloggar.. eller? :)

2010-03-25 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0